Komisarie späck

Idag busade ni komisarie späck direkt efter barnfilmer kraken spektakel. Min 4 åriga dotter var väldigt upprörd och ledsen efter att ha sett en farbror få en kniv i ryggen rakt igenom till magen. Kl ca 9.30

Hur tänker ni där?

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    jag tror du har kommit lite fel. Vi på tv.nu är en tv-tablå och streamingguide, så vi sänder inga program själva så att säga. Jag rekommenderar dig att ta det här med tv-kanalen som sände programmet.

    Ha det bra
    Hälsar
    Johannes