Kanalval

Hej!
Jag har använt mig av tv.nu i många år.
Har nu problem med att ordna en tablå för de kanaler jag kan se.
Jag har loggat in - som jag gjort tidigare - gjort mina val.
Men det går inte att spara.
Nästa gång jag går in på er sida får jag inte upp de kanaler jag vill ha - utan alla.
Irriterande!!!!
Vad kan jag göra?
Tacksam för svar!

Kommentarer

  • Hej Sissel,

    Ber om ursäkt för långsamt svar. Dina kanaler ska sparas automatiskt när du trycker på reglagen, så det är lite oklart vad som kan vara fel.

    Några frågor:
    • Loggas du ut mellan gångerna eller är du inloggad hela tiden?
    • Använder du vår app eller webben?
    • Om du använder appen - har du provat att installera om den?
    Återkom med svar så ska vi se vad vi ska hitta på!

    Trevlig helg

    Johannes
  • Hej!

    Svar:
    - jag loggas ut mellan gångerna
    - jag använder webben, bäst för mig

    På mina sidor har jag markerat de kanaler
    jag vill ska visas. De finns kvar när jag loggar in.
    Men tablån visar ändå alla kanaler - tröttsamt.
    Hittar säkert en annan fungerande tv-tablå,
    eftersom denna inte fungerar som den ska.

    Sissel