Kanalordning

Jag skulle lägga till en kanal och då hamnade den först, vilket jag inte vill. Jag vill dom i nummerordning, som det har varit, Provade då att rensa alla kanaler och lägga till dom igen med det är helt enkelt kaos i sorteringen. Varför blir det så?

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Om du går in på https://www.tv.nu/min-sida/mina-kanaler (eller motsvarande mina kanaler i appen under Min sida) så kan du dra o släppa kanalerna som du vill ha dom. På webben trycker du på de tre strecken och dra sedan kanalen dit du vill.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor