Julstrejk?

Bedrövligt att alla sidor i söktjänsten för streamingtjänster verkar peka fel lagom till att ni började göra reklam för den. God fortsättning. Kämpa!

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig! Så ska det ju inte vara! Använder du vår app eller webbsida? Kan du berätta vilket program du sökte på som pekade dig fel?

    God fortsättning!
  • Håller med Jan - det gäller ALLA kanaler
    man söker på. Förstår att ni inte måste få betalt för det ni gör - men skippa reklamen - vi som tycker att er tjänst var bra betalar gärna en slant för att få en fungerande tjänst
  • Hej Rondur,

    Att betala för att slippa annonser är ett återkommande önskemål, dock är det svårt att räkna på vad man ska ta för månadskostnad och det finns även en del tekniska svårigheter att implementera. Kommer lyfta det med produktteamet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor