Imdb

Ni behöver nog se över en del IMDb-betyg… Ni har två filmer på er IMDb-10-i-topp som ligger strax över betyget 5 på IMDb (”How Sarah got her wings” 9,6 enligt er och ”Pang i bygget” 9,0).

/Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina!

    Toppenbra att du hör av dig jag ska kolla vidare på detta, och be min kollega som är mer expert kika på det nu efter semesten imorrn. Jag vet inte exakt vilken lista du menar men antar att det är ngn form av filtrerad lista på IMDb betyg du kikat på. Och det stämmer att vi inte fått uppdaterade IMDb betyg från dessa, så det ser ju galet ut. Annars hade man ju gärna sett den där romantiska komedin med 9.6 i betyg 😃

    Tack för att du hörde av dig så vi kan åtgärda detta!
    Johanna Cervin
  • Borde inte ni även inkludera betyg från till exempel AllMovie, Rotten Tomatoes eller Metacritic också?
    Jakob
  • Hej Jakob,

    Tack för förslaget, just nu har vi inte den datan men tar det vidare med produktteamet så kan vi kika på om det går att få in.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor