Huvudperson saknas film

Problemet fortsätter med "Without a trace" där huvudpersonen Poppy Montgomery inte alls finns med i rollistan, trots att massor av gästspelare finns med. Författare och regissör är också först i listan, ett fel som jag aviserat tidigare och ni fixade då.Ganska snabbt till och med 😊
Dan Olsson

Kommentarer

  • Hallå Dan.

    Min kollega Victor som har hand om ditt ärende har kilat på en välbehövlig semester. Jag ska undersöka vad som händer i ärendet, men i vissa fall är det så att vi inte kan addera en skådespelare/roll manuellt (av någon outgrundlig teknisk anledning), utan måste be vår dataleverantör att förse oss med den. Och då kan det ta lite tid ibland. Men jag kikar på det!

    Tack för att du hörde av dig!
    Hälsar
    Johannes