Hittar inte Paralympics

Jag söker i min smartphone på "Paralympics"
-som är världens största idrottsevenemang för funktionshindrade- men får bara upp resultat som hänvisar till Play eller norska och danska kanaler.
Jag bifogar 3 skärmdumpar🖼️🖼️🖼️

Efter mycket letande dök rubriken "Huvudsändning" upp, med underrubriker som hänvisar till diverse sport. Men man ska väl inte behöva leta ihjäl sig efter ett program?
Varför skriver ni inte bara PARALYMPICS?!? så man lätt hittar datum, tider och vilka kanaler som tävlingarna sänds på?🤔 Man kan ju undra om den som lägger rubrikerna tittar på TV över huvud taget...?

Innan ni stökade till programtablån kunde man välja att lägga till ett program i sin kalender (app) Det går inte längre, den smarta funktionen har ni tagit bort😳👎 Varför då?

Eva Janerfelt

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Ber om ursäkt för strulet, men nu verkar Paralympics-sändningarna vara i ordning, du ser de t.ex. här: https://www.tv.nu/sport/ovrigt.

    Skälet till att man inte kan lägga påminnelser på sporten beror på hur sportdatan är strukturerad men vi har i planen att lägga till detta igen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor