Handboll Kanal 5 sändes ej

Färfärligt ni skulle ju sända handboll damer  slovenien sverige 15.50 3 aug. men gjorde inte det fy "fan" för er.
MARK

Kommentarer

  • Hallå Mark.

    Det är inte vi på tv.nu som bestämmer vad som ska sändas eller ej sändas på Kanal 5 (det är kanalen som själv styr över detta). Vi är en tablå 😀

    Däremot såg jag att vi hade fått info om att Kanal 5 skulle sända den matchen. Varför den inte sändes vet jag inte än, men jag ska undersöka det hela.

    Ha en fortsatt bra dag
    Johannes