Felaktiga streamingtips

Idag 3 okt under rubriken Nya filmer på streaming (använder er app på Ipad) så finns ”A star is born” som ska finnas på Netflix. Klickade på ikonen för Netflix, men fick inte upp den direkt. Gick in på Netflix och sökte men hittade den inte alls. Hittade sen siten Netflixguiden.se, och där hittade jag filmen. Men där står det, Tillagd på Netflix 2019-08-03 och Borttagen från Netflix 2020-10-01. Kan det vara nåt fel i ert API så att ni får med nyligen borttagna filmer i stället för nyligen tillagda?

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Tyvärr har vi ingen bra information i vårt API när programmen tas bort då Netflix, men vi har en automatiserad bot som ska hitta döda länkar och ta bort dom när de dyker upp. Ska kolla med utvecklarna varför det inte skett i det här fallet, tack för att du sa till, svårt att hitta de här felen annars!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor