Felaktig tablåinfo ikväll

"Från 2010" och ingen info alls om matchen i volleyboll i SVT2 18.00 idag (16 jun). Lite synd när Sverige spelar final 😀

Me

Kommentarer

  • Hej!
    tack för att du hör av dig!
    Sportdata är lite utmanande ibland och vi får inte alltid in all info som vi skulle vilja visa upp, och här har vi uppenbarligen brustit iu den manuella handpåläggningen som hade behövts! Jag ska skicka detta vidare för info till backend så vi får kika på det. Tack för att du tog dig tid att skriva!

    Med vänlig hälsning, / Johanna på tv.nu
    Johanna Cervin