Felaktig filterfunktion

Jag använder ofta filterfunktionen. Har märkt att denna inte innehåller hela TV-utbudet.
Idag sökte jag efter Speedway GP i morgondagens utbud. (Lördag)
Jag ställde in filtret på rätt dag och valde "motor" o för säkerhets skull "övrigt".
Ingen "träff"...efter mycket sökande så hittade jag sändningen i TV3sport
på lördag 18:45 i tablån.
Detta har hänt flera ggr...särskilt vad gäller speedway..men även andra lite
"udda sändningar"....
Jag tycker ni ska varna för att en del sändningar kanske inte finns med när man använder "filtret."
Tacksam för svar!

MVH/Torsten

Kommentarer

  • Hej Torsten,

    Något verkar ha gått fel, för den syns i tablån om man filtrerar förstasidan på sport, men inte på sportsidan oavsett vilken filtrering man använder. Ska undersöka vad de kan bero på och har meddelat våra utvecklare.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Samma sak för mig. Fast på hockey och CMORE.
  • Hej Micke,

    Vi har haft lite problem med dålig data från C More, håller på att kolla på det nu och vi hoppas hitta en lösning inom kort.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor