Fel i tablå

varför annonseras att E.R. (CITYAKUTEN) ska sändas på den vanliga tiden på vardagar 17,10 och man sänder ett annat program-----man får väl skärpa sig  och ej gå ut med falsk information till tittarna ----förklaring önskas
mvh

Kommentarer

  • hoppas på svar genast
  • Hej Gertie,

    Enligt den informationen vi fått från kanalen så ska programmet gå den tiden. Vi får helt enkelt undersöka vad som kan ha blivit fel och åtgärda det. Tack för att du hörde av dig!

    Ha en bra dag

    Hälsar
    Johannes