Fel i tablå

Vänligen se över ert innehåll, lite kvalité säkring!Denna gång gäller det cmore sport, hockey uppladdningen.
Med vänlig hälsning, Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Vi ska kolla på vad som kan ha blivit fel och göra allt för att det visar rätt framöver. Tack för att du hörde av dig!

    Ha en bra dag
    Hälsar
    Johannes
  • Hej Johannes,

    Måste be om ursäkt, det var Canal Digital som hade fel i tablån

    MVH, Patrik
  • Hallå Patrik,

    Ingen fara alls. Det är inte alltid lätt att hitta rätt direkt!

    Ha det gött!

    Johannes
  • Saknar NCIS kl 21 denna vecka precis som förra veckan, fanns i veckotablån men visades inte denna och förra veckan...
  • Hej Margareta,

    Ska kolla detta med vår dataleverantör. Vilken kanal är det och visar tablån fortfarande fel?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • senaste dagar 23-25 har felat i tablå på flertalet kanaler 1-13 .
  • Idag 25/10 var det fel igen!  Kanal 5, kl 22, Greys Anatomy. Hade sett fram emot att se, men det visas Breaking news med Filip o F istållet.
    Det är ofta fel i tablån. Skärpning tv.nu.
  • Hej Rosalind och Joakim,

    Förstår att ni är besvikna, tyvärr var det en ändring i tablån som inte kom fram till oss i tid som ställde till det men den ska nu vara korrigerad. Vår dataleverantör hade även problem med systemet så vi fick färre tablåuppdateringar av dom igår.

    Det ska gå en repris på söndag kl 16-17:
    https://www.tv.nu/program/grey-s-anatomy

    Vet att vi även haft problem med TV4 då de ändrat i tablån utan att meddela oss och sportändringar på TV10 som även de kom in för sent. Vi för en dialog med både kanaler och dataleverantör för att bättra oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor