Fel datum / tid på tablån

Det är fel datum på tablån. Och ändrar jag till rätt datum uppe till höger så säger den att det är ”i morgon”. Och jag har rätt tidszon inställd på telefonen.

Kommentarer

  • Hej Svein,

    Har du kollat så du har rätt datum inställt i telefonen? Alltså inte tidszon, utan själva år/månad/dag-inställningen. På iphone kommer det valet upp när du tar bort "automatisk datum och tid" (inställningar - allmänt - datum och tid).

    Kika på det och återkom. Om det inte är det som är felet får vi titta på om det är något annat och lösa det.
    Johannes