Får ej upp några kanaler

Hej har ni fel på tv.nu för jag får inte upp några kanaler

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Hur ser det ut när du inte får upp några kanaler, ta gärna en skärmdump och skicka till oss. Vilken version av appen använder du? Det ser du längst ned på Min sida -> Inställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Jag har en mängd kanaler på tv.nu/filmer, utan att ha valt dem. Jag ser dock att Cmore Stars och SF-kanalen inte finns med - varför?
  • Hej Anita,

    Pröva att gå in i inställningar->kanalval->kanalpaket->tv.nu och välj bort de som du inte vill ha med. Då borde det rätta till sig. Återkom om problem skulle kvarstå!

    Allt gott,
  • Detta besked får jag. Tyvärr visas inga filmer på dina valda kanaler idag. Skall valda kanaler vara gulmarkerade eller inte? Har gulmarkerat de kanaler jag har.
  • Hej Gunnar,

    Det stämmer, kanalerna du vill ha med ska vara gulmarkerade. Är filmlistan fortfarande tom för dig trots att det visas filmer på dina valda kanaler?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor