F 1

ni ska väl visa formel 1 nu

Kommentarer

  • Var är F1 som ska visas nu??????
    Är skit sur.
  • Precis!!
  • Japp, inte första gången
  • Ja vi är många som sitter här och väntar!!!!!
  • Väntat hela dagen , skit irriterad
  • Dan vad dåliga ni är era häckar på tv10.
  • Ja vi har ju till och med väntat i två veckor på detta lopp! Se till att sända det så fort som möjligt!!
  • Vart är F1????? Fan va sur jag blir:(
  • Sänds kl 23 i stället!! Men tv10, säg det med en gång då om det nu beror på förseningar!!!
  • Kl 23 i dag?
  • Hej,

    tråkigt att det programmet inte sändes på utsatt tid. Förstår frustrationen! Dessvärre förmedlar vi på tv.nu enbart info om när programmen sänds och vilken kanal, så vi styr helt enkelt inte över vad TV10 visar och när. Vi hade fått information om att F1 skulle gå 21.00, och sedan verkar det ha blivit en förskjutning i TV10:s tablå av någon anledning. Återigen - supertråkigt att det blev så det blev.

    Hör av er om ni har fler funderingar så ska jag göra mitt bästa att svara på dom!

    Ha en bra dag
    Hälsar

    Johannes
  • F1 kvall ??????