Ert krav på ny inlogg

Måste tydligen logga in igen om jag ska kunba fortsätta med er app. Pga av nåt jag inte minns nu. Men går ej göra det ni vill. Min e-post hos er är gamnal. Går inte med ny e-post eller eran kod heller. Går inte att nå er på telefon och era chat-avatarer funkar inte. Vad göra????

Tony

Kommentarer

  • Hallå Tony.

    Om jag förstår dig rätt i ditt senare meddelande så löste det sig. Stämmer det? Hör av dig annars så kikar vi på det.

    Ha det fint så länge
    Hälsar
    Johannes