Email adress

Hur gör man lämpligast för att byta ut sin e-mail adress mot en ny? Har bytt från Telia.se till iCloud.com

Kommentarer

  • Hej Emil,

    Du kan byta e-mail här: https://login.schibsted.com/. Om du trycker på hantera e-postadresser där så kan du lägga en ny primär e-mail. Hoppas det hjälpte, hör av dig om det krånglar!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Tack. Kan ni oxå då ta bort den gamla telia.com adressen så man slipper få mail från er på den?
  • Hej Emil,

    Du kan alltid trycka på unsubscribe längst ner i mailet om du inte vill ha det, det är nog det lättaste sättet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hur avblåser man era mail?
    Hälsningar
    Ulf Lindmark
  • Hej,

    Du är nu borttagen från listan.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor