Dubbade familjefilmer

Hej!
Jag skulle vilja kunna se om en familjefilm/barnfilm är dubbad till svenska i appen för att kunna planera vad vi ska se med barnen. Tack på förhand
Mvh
Maria

Kommentarer

  • Hejsan Maria,

    det är ingen dum idé. Jag tar det vidare till produktteamet här på tv.nu så får dom se över hur vilka möjligheter det finns. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsar
    Johannes