Det syns fortfarande inte vilka lag som ska spela och jag har uppgraderat appen.

Det va det första jag gjorde Viktor. Det syns fortfarande inga lag bara arenan.
Pelle

Kommentarer

  • Hej Pelle,

    Svarade dig på mailen innan. Gäller detta endast när tablån är i horistontellt/landskapsläge? Eller saknas lagen också i stående/porträttsläge? Du kan svara mig här i samma tråd istället för att skapa en ny.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor