Den nya hanteringen av kanaler blev väldigt bra

Jag gillar verkligen att ni städade upp bland kanalerna. Det finns fortfarande några dubletter, som att Viasat Sport och Viasat Sport HD är samma kanal, men annars har ni tagit bort HD-dubletterna och det är jätteskönt eftersom listan blev mycket kortare. Hälsningar Magnus

Kommentarer

  • Tack, det var många användare som inte gillade det för att de var tvungna att ställa in sina tablåer igen, men i lång loppet tror jag tv.nu är bättre utan duplicerat innehåll.

    Säg gärna till om du har någon kritik eller önskemål!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor