Curiosity Stream

Såg nu att ni hittat Curiosity Stream, men problemet är att programinnehållet inte stämmer med det vi har från ComHem.

Kommentarer

  • Hej,

    Är det så att tablån är en timme före eller efter? Eller stämmer det inte alls, säg då gärna om du har en korrekt tablå som vi kan utgå ifrån så går det snabbare för oss att åtgärda.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Den stämmer inte alls!
  • Hej Bo,

    Har hittat en annan tablå, stämmer den här? https://www.tv.nu/kanal/curiosity-stream-eu

    Med vänliga hälsningar,
    Victor