Avsluta utskick

Min syster har gått bort och jag ser att hon har prenumeration/nyhetsutskick från tv.nu och andra Schibsted-företag.
Hur gör jag för att avsluta alla medlemskap och utskick?
Finns det någon mer mailadress som inte är publik som jag kan skicka uppgifter till?

Hälsningar
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Beklagar, har du hennes inloggningsuppgifter? I så fall kan du avsluta hennes konto här: https://login.schibsted.com/. I annat fall är jag lite osäker på vad man kan göra, jag ska höra mig för!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor