Aviseringar

Jag önskar inte få aviseringar från er angående kommande program.

Kommentarer

  • Hej Renee,

    Tråkigt att du inte gillar våra aviseringar men du kan ta bort dom. Du gör det genom att gå in på Min sida, inställningar och sedan pushinställningar och slå av de där. Säg till om det krånglar eller om det är något annat du undrar!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej kan ni ta bort mitt famla nummer och skriva in nytt för ni skickar ff koder till det gamla numret
    Det nya är
    Britt Marie Persson
  • Hej kan ni ta bort mitt famla nummer och skriva in nytt för ni skickar ff koder till det gamla numret
    Det nya är

    Jag tar bort tv.nu istället för alla problem får ej någon hjälp
    Britt Marie Persson
  • Hej,

    Ber om ursäkt för sent svar, det dröjde lite extra i semestertider.Tyvärr kan jag inte ändra telefonnumret kopplat till ditt konto men du kan göra det själv här: https://login.schibsted.com/. Hoppas det hjälper, hör av dig om du har några andra frågor.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor