Appen

Varför bytte ni layout på sidan? Den nya är klart sämre

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Vi har börjat guida till streaming även på startsidan då de flesta så klart även kollar via det sättet och det är något vi kommer fortsätta med. Dock är den nya startsidan också mer anpassningsbar, bara trycka på de tre prickarna vid kanalnamnet för att ställa in så om du bara vill ha linjära kanaler är det inget som stoppar dig.

    Sen i samband med det har vi också gjort lite ändringar i designen, säg till om det är något speciellt du inte gillar så tar jag vidare det till produktteamet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor