Angående att ni har skrivit att de kommer film på kanal 37

Cartoon network har sändnings uppehåll å på er sida så står det något helt annat hur kommer det sig? Har en unge som e lite besviken nu...

Kommentarer

  • Hej Mattias,

    Det var inte bra, vilken TV-leverantör har du? Brukar kanalen sluta sända vid 19 eller håller den på hela dagen?

    Håller på att undersöka om det finns två olika varianter av kanalen ute (en som sänder hela dygnet och en som slutar på kvällen) eller om det bara är ett tillfälligt fel i tablån.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor