ändrad färg för markerade program

Det syns dåligt med den ljusgula färgen när man markerar ett tv-program...önskvärt vore det med en annan klarare färg...Vi som är lite äldre och kanske inte har den bästa synen skulle bli glada..jag har påpekat detta vid tidigare tillfälle...men inte ens fått svar att ni läst mitt önskemål...

Kommentarer

  • Hej Ann-Marie,

    Tråkigt att vi inte svarade förut, vi försöker besvara alla frågor och önskemål som kommer in.

    Tycker det är en bra idé, ska lyfta det med produktteamet så ska vi se vad vi kan göra.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Ändra inte det som fungerar. Återgå till den klarröda linjen.
    /bengt

  • förstår inte riktigt vad du menar med att inte ändra det som fungerar ??....min färg är ljusgul....jag har aldrig sett någon färg som är klarröd...men det skulle vara önskvärt eller grönt kanske

  • Kommer kanske ihåg fel men jag tror det var ett fast rött streck.
    I varje fall en mer kontrastrik kulör än den gula.