Visa signatur för SenasteTidrapportTrafikplats i Trafikverkets API

I SenasteTidrapportTrafikplats finns namnet på trafikplatsen, finns det möjlighet att även kunna komplettera med signatur?

Kommentarer

  • Jag skickar vidare frågan till Trafikverket om denna data finns. Det är semestertider, så jag kan dessvärre inte lova något snabbt svar.