Uppgradering av GTFS Regional static och beta fungerar ej

Hej,

Jag försöker att skicka in en ansökan för att uppgradera GTFS Regional både static och realtime. Men jag får nedanstående felmeddelande i webbläsaren.

https://www.trafiklab.se/user/xxxx/keys

The website encountered an unexpected error. Please try again later.

Har ni möjlighet att hjälpa mig med detta?

Mvh

/Bojan

Kommentarer

  • Hej,

    Det verkar att det redan lyckades att uppgradera dina nycklar. Vi kollar om vi kan undvika denna bug i framtiden.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab