Uppgradera api-nyckel fungerar inte, brådskande!

Hej,
Länken till att uppgradera api-nyckeln för SL Reseplanerare 2, är bruten. Hur kan vi omgående komma åt den tjänsten? Tack.

Kommentarer

  • Hej Ulrika

    Det har hänt något konstigt med denna nyckel då det står 69 som nivånamn. Har ni möjlighet att byta nyckel på ett enkelt sätt?

    Daniel

    Team Trafiklab
  • Tack för snabbt svar, vi har fått kontakt nu på annat håll hos er och väntar in svar.

    Det vore mycket bättre att behålla den nyckel vi har, en del bök involverat att byta nyckel, men om det inte skulle finnas andra alternativ så måste vi väl göra det. Inväntar svar från andra hållet och så hör jag av mig när jag vet.

  • Hej!

    Nu har vi skapat en ny nyckel under kontot Nobina systemutveckling och ansökt om höjd nivå för den nyckeln.

  • Hej igen, ser att ni har fixat den gamla nyckeln nu.

    Det är ingen brådska med att godkänna den nya nyckeln.

  • Toppen att det lyckades lösa sig.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel

    Team Trafiklab