Trolig bugg - SL Deviation Nya APIet 2024

Hej - är detta rätt ställe att rapportera en bug?
jag har skrivit in men inte fått återkoppling ännu så jag undrar om jag rapporterat detta till rätt ställe. I Det nya piet skall man, liksom de gamla, söka på multipla linjer genom kommaseparerade linjenummer - Typ "10,11"

Detta fungerar inte - vare sig i själva API et - men inte heller genom beskrivnings sidan "Open API Specification"
Jag vill ogärna missa tid så jag skulle uppskatta lite återkoppling....

Tack annars för ett bra koncept...
Stefan Eng

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Vi har kontaktat SL för att se om detta är ett fel i dokumentationen eller en bugg i API:et. Try-it-out i Swagger funkar inte (än) för detta API, något SL är medveten om som de måste rätta i API:et, nämligen CORS-headers som saknas.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej!

    För att få ut information för flera linjer ska parametern upprepas istället för att skicka in det som en lista. Vi korrigerar det i dokumentationen senare under dagen.
    Det ska alltså vara &line=10&line=11 i URL:en.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab