Sortera lista efter tid om fler url:er används

Jag vill på min webbapplikation visa avgående bussar från två olika hållplatser i samma lista sorterade efter tid. Använder mig av api stolptidtabeller 2.

Vet inte om jag tänkt korrekt, men jag har iallafall använt två getJSON metoder för att få fram objekten för varje hållplats.

Eftersom jag vill ha allt samlat i en och samma lista har jag slagit samman dom.

Problemet nu är att listan först sorteras efter buss och sen efter tid. Vill alltså bara att listan ska sorteras efter tid. Något förslag på best practise?

Så här blir listan nu:

Buss 4 avgår kl. 14:33:00
Buss 4 avgår kl. 14:37:00
Buss 7 avgår kl. 14:27:00
Buss 7 avgår kl. 14:39:00

Vill att den ska se ut så här:
Buss 7 avgår kl. 14:27:00
Buss 4 avgår kl. 14:33:00
Buss 4 avgår kl. 14:37:00
Buss 7 avgår kl. 14:39:00