SL Deviations, fel i dokumentationen

Har hittat en felaktighet i dokumentationen för nya SL Deviations på https://www.trafiklab.se/api/trafiklab-apis/sl/deviations/.

Där står att i svaret så skall `scope` vara en array, vilket det inte är i exempelsvaret på samma sida och inte heller när jag hämtar data.

Eftersom `scope` innehåller arrayer antar jag den inte skall vara en array, och att implementationen är riktigt och att det är dokumentationen som är fel.
Johan Carlberg

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Tack för att påpeka detta, nu har vi rättat det.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab