Skolvägen, Enskededalen saknas i SL Platsuppslag

Skolvägen i Enskededalen saknas helt i SL Platsuppslag. Skolvägen är gatan som går mellan Nynäsvägen och Röda backens väg, strax norr om Sandsborgs tunnelbanestation. Finns med både på Google Maps och OpenStreetMap.

http://api.sl.se/api2/typeahead.json?key=NYCKEL&searchstring=skolvägen

Kommentarer

  • Hej Rasmus!
    Eftersom det finns 20 st Skolvägen, och den i Enskede kommer på sista plats, kommer den med endast under förutsättning att du anger parametern stationsonly som false och maxresultat med värde 20 (default är 10).

    /Sabina