Skånetrafiken GTFS-RT VehiclePositions

VehiclePositions för Skånetrafiken har inte all data. Jag gissar att felet inte ligger på er sida, men det vore bra om ni kunde kolla om det är hos er eller hos dataleverantören.

Just nu får vi in ca 130 positionsrapporter varav ingen är kopplad till en Trip.

Mvh
Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas,

    Just nu finns det en störning i realtid-dataflöden som kommer från Skånetrafiken. Så fort att vi får in data igen kommer det ut igen.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Tack Bert, det var det jag misstänkte.
  • Hej Tomas,

    Det var en störning hos en systemleverantör som tillhandahåller anslutningen mellan Skånetrafiken och oss. Allt funkar igen sen kl.13:40.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Yes, vi såg att det kom igång. Tack för uppdateringen.