ResRobot, GTFS - "The key could not be retrieved. Please try again later."

Försöker hämta nycklar för både ResRobot och GTFS Sverige 2, men får samma felmeddelande på båda. Såg i någon tidigare fråga att det varit något fel men att det skulle vara löst nu, dock får jag inte det att fungera.

Kommentarer

  • Hej Isabelle,

    På grund av ett problem hos systemleverantören går tjänsten ner regelbunden. De vet om problemet och felsöker, men det drar ut pga ledigheterna. Vi beklagar detta verkligen och håller på med att utreda hur vi kan undvika detta i framtiden.

    Jag skapar nycklar i ditt konto so fort att jag ser att deras nyckel-tjänst är uppe igen.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej!

    Nu helt plötsligt fungerade det, så har fått tag i nycklar! (om det inte var du som löste det kanske?)

    Tack för snabbt svar 😀
  • Jag skapade nyckeln när jag såg att tjänsten var tillgängligt, så att du skulle slippa att prova varje timme eller liknande.

    Hälsningar,
    Bert

    Bert på Trafiklab