Resrobot. Fel och saknade avgångar - Stavsnäs Båttaxi

Hej,

Stavsnäs Båttaxi har under nuvarande period tre avgångar per dag under fre-sön i båda riktningar på sin Sandhamnslinje. Resrobots API ger 4st avgångar på fredagar mot Stavsnäs (15:50 avgången är fel.) Den saknar även 2st avgångar mot Stavsnäs på lördagar. Är detta något som ni kan lösa?

En annan fråga: Jag har läst att information kring ifall en avgång måste bokas i förväg ska informeras i APIn. Enligt bild nedan så ska samtliga avgångar från Telegrafholmen och Trouville bokas i förväg men finns ingen note om det i APIn. Är detta ett fel eller något som inte ska visas.

Lucas Rudberg

Kommentarer

  • Hej,

    Någon uppdatering kring detta?
    Lucas Rudberg
  • Hej!

    Detta berör på att operatören har lämnat data på detta sätt till våra system. Vi Kollar om vi kan få dem att granska och rätta till det.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab