Reseplanerare 3

Hej igen, jag kollade den enkla implementation via länken jag fått från er (https://www.trafiklab.se/node/16717/console). Här finns inte kartan med. Kan man ha karta med? Det tycker vi är det bästa med tjänsten.

Hälsningar
Meltem

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr har vi inga exempel där det ingår kartor för SL - Reseplanerare 3. Leta gärna på trafiklab.se efter projekt som matchar dina önskemål. Det finns säkerligen flera bra exempel där kartor har kombinerats med API:er från trafiklab.se

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Men jag är ute efter kartan som kommer upp när man söker resa på sl.se. Menar du att den inte ingår i API men kanske någon annan har gjort det själv?
  • Ja precis, kartor finns inte med i SL - Reseplanerare 3. Under Dokumentation för respektive API kan du hitta utförligare information om vad som ingår i API:et.

    En vild chansning här, men är du möjligtvis ute efter något som liknar det här? https://reseplanerare.resrobot.se/index.html#!P|Inputgen

    Denna tjänst använder dock inte SLs API. Jag vet tyvärr inte om SL har någon motsvarighet.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Kenneth, Vilket bra svar, tack.

    Då kollar jag med Reseroboten om jag kan få den med på min webbplats.

    Tack för ditt snabba svar.
  • Lycka till med projektet Meltem

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab