[realtidsinfo4][tram] endast en avgång per JourneyDirection

Hej,

Funderar på om det är per design att realtid4 bara ska ge en avgång per JourneyDirection? Blir problem för min app precis efter avgång då det saknas avgång i den riktningen som precis avgick, i nån minut.

Mvh Anton

Kommentarer

  • Hehe, löste det själv, hade satt timeWindow till 10 i ett svagt ögonblick, höjde till 15 och nu funkar det prima. Ursäkta att jag störde!
  • Hej Anton,
    Bra att det löste sig för dig och du behöver absolut inte be om ursäkt. Användndet av API:er är långt ifrån självklart. Tveka inte om du har fler frågor.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab