Projekt KTH

Hej Trafilab,

Viarr heter jag och läser just nu sista året på min master inom Innovation Management and Product Development på KTH. Jag, tillsammans med en grupp om 6 personer, jobbar just nu på ett projekt inom smarta trafiklösningar i en av våra större projektkurser.

Vi befinner oss i uppstartsfasen och ska utveckla en produkt/lösning som ska förbättra trafikljus och trafiksystem med hjälp av ”smart” teknik. För att kunna göra detta behöver vi samla på oss mer information om hur trafiksystemen fungerar idag och vilka lösningar som ligger i pipen. Vi kom i kontakt med trafiklab.se genom ett uppsyn av ett framtida projekt inom utveckling av trafiksystem och undrar nu om det finns någon möjlighet att vi kan träffa er för att ställa lite frågor och lära oss mer?
Återkom isåfall så hittar vi en tid som passar! Ett möte med er skulle vara jätteuppskattat.

Tack på förhand!
Allt gott

Kommentarer

  • Halloj!

    Ursäkta att det har dröjt med svar, jag skickade för någon dag sedan iväg er efterfrågan till några personer som kan vara intresserade.

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Hej Viarr,

    Kontakta gärna mig på elias.arnestrand@samtrafiken.se så försöker vi boka in ett möte. Kanske förmiddagen torsdagen den 28e?

    Mvh,
    Elias
    Team Trafiklab