Problem med SL Realtidsinfo 4 för stunden - fel 5324

Hej,

Verkar vara störningar på SL Realtidsinfo 4 sedan runt 22.30 igår. Vi får status / fel 5324 på anropen

Error 5324 - Kunde varken hämta information från TPI (tunnelbanan) eller DPS (övriga trafikslag) p.g.a. inaktuell DPS-data. Detta uppstår om DPS-datan är äldre än 2 minuter vid svarstillfället.

/Alf

Kommentarer

  • Hej Alf,

    Vi hör hos SL vad felet beror på. Vi har förbättrad vår monitoring på denna API, så nu syns detta problem på status.trafiklab.se.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab