Pendlarkortet

jag har inte fått mitt pendlarkort som ska gälla från i morgon
vigdis Pedesen

Kommentarer

  • Hej Vigdis,

    Vad tråkigt att kortet inte har kommit fram.

    På Trafiklab tillhandahåller vi öppna data kring kollektivtrafik. Vi säljer inga biljetter eller färdbevis, och kan därför inte hjälpa dig med detta problem. Du kan vända dig till operatörens kundtjänst istället, där kan de förhoppningsvis lösa det.

    Jag hoppas att det löser sig.

    Hälsningar,
    Bert

    Bert på Trafiklab