Nya GTFS-filer som saknas i dokumentationen

Det är ett antal GTFS-filer som finns ni har anmält till OpenMobilityData men som saknas i dokumentationen på Trafiklab. https://github.com/OpenMobilityData/OpenMobilityData-Public/issues/482
Filen för VL funkar inte alls, bara rubrikraden finns med i txt-filerna.

Kommentarer

  • Aa, jag inkluderade vissa filer som vi inte exporterar än, de kommer snart™. Så snart att de är nedladdningsbart uppdaterar vi dokumentationen på Trafiklab.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab