Lidingöbanan StörreStörning

Hej idag 18 oct visar SL större störning och inställda avgångar på lidingöbanan. I APIet "Trafikläget2" torde detta alltså vara en "Stor påverkan" och visas med rött i STRUL appens förstasida.
Men icke...antingen är APIet förändrat (vilket jag inte tror) eller så har SL inte skickat ut i alla kanaler...

Det är "Inga större störningar" registrerat förlidingöbanan idag men borde vara STOR Påverkan...
  • EventMajor: "Avstängt"
  • EventMinor: "Stor påverkan"
  • EventGood: "Inga större störningar"
  • EventPlanned: "Planerad händelse"
 Har ni några tankar...
Stefan Eng

Kommentarer

  • Hej,
    Detta API ersätts nu av SL Deviations för att lösa det här problemet. Vi vet att det är en relativt plötslig och stor förändring men tyvärr så fanns det ingen möjlighet att lösa detta i det gamla APet. Ni kan läsa mer om det nya APIet här https://www.trafiklab.se/api/trafiklab-apis/sl/deviations/.
    Sofie på Trafiklab