kraschande app

Varför kraschar appen SL Realtid 2.5.0 när man försöker lägga in fler än 5 sök?

Kommentarer

  • Hej Elle,
    Hur anropar du api:et?

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • I appen så söker jag det ställe jag vill kolla. Verkar som att om det finns 5 sparade lokalisationen så kraschar den när jag söker en ny.

    Förstår inte din fråga riktigt
  • Hej igen Elle,
    Gäller din fråga en app som heter SL Realtid utvecklad av VG Software?

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Ja
  • Jaha, då förstår jag! Kontakta gärna VG Software direkt. Vi på Trafiklab har inte utvecklat appen och kan tyvärr inte svara på frågor kring appens funktionalitet. Du kan hitta kontaktuppgifter till VG Software via Google Play eller App Store.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab