Jag kan inte längre skapa en Realtidsinformation 4 API Nyckel

Hej jag har haft tidigare en Realtidsinformation 4 Nyckel men den gick övergräns så jag tänkte uppgradera den. Det fanns dock ingen knapp så jag tänkte ta bort och lägga uppgraderade version direkt men jag kan inte lägga en till nyckel. Hur kan man göra?
Alex

Kommentarer

  • Hej Alex,

    Det går inte längre att skapa en nyckel då Realtidsinformation 4 ersätts av SL Transport, något som kommunicerats ut genom mejl i början av månaden. Kolla gärna om den hamnade i spamkorgen i fall du inte fick den.

    Dokumentation för det nya API:et finns här: https://www.trafiklab.se/api/trafiklab-apis/sl/transport/. "Departures from site" är motsvarande till nuvarande realtidsinformation 4, men det finns vissa skillnader, tex hur mycket resultat man får tillbaka.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab