Jag är blockerad

Hej. Jag kan inte skapa ett projekt, det står att erat spam filter tagit det. Jag förstår inte varför jag blir blockerad

Kommentarer

  • Hej Christoffer!

    Vi har problem med Spam och har gjort uppgradering av spam filtret.
    Hur yttrar sig ditt problem - Kan du logga in på din användare? Vad händer sedan?

    Vi undersöker och återkommer.

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab
  • Mera frågor:

    • Försökte du uppdatera ett existerande projekt eller skapa ett nytt?

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab
  • Hej igen,

    Vi har synat ditt konto och allt verkar fungera bra. Vi behöver mer information från dig om ditt problem för att kunna felsöka vidare.

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab
  • Hej Christoffer,

    Vi har ändrat i konfigurationen av spamfiltret på Trafiklab. Ditt problem bör vara löst. Återkom, gärna med status.

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab