IP-adress för api.resrobot.se eller grupp

Hej!

Vi använder resrobot.se i vår organisation och har brandväggsregler vilka IP-adresser som får släppas igenom till vårt system.

Har ni en lista över vilka IP-adresser som används? Det verkar som att det är AWS-adresser ni kör med.

Hälsningar
Mattias

Kommentarer

  • Hej Mattias,

    Tyvärr har vi ingen exakt lista på vilka ip-adresser som används. Jag dubbelkollar med vår underleverantör, men annars skulle jag rekommendera att ta de ip-adresser som är kopplade till DNS:en.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab