implementera Reseplanerare 3

Hej, Jag undrar om det kostar att implementera Reseplanerare 3 på min webbplats?

MVH
Meltem

Kommentarer

  • Hej Meltem,
    Alla API:er på trafiklab.se är gratis. Vår målsättning är att alla som vill ha data ska få tillgång till denna, och att det ska förbli kostnadsfritt. Begränsningarna (t ex antal anrop/mån) vi har idag är till för att vi vill kunna garantera att vår teknik fungerar till så många så möjligt.

    Lycka till med ditt projekt
    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab