Fel vid anrop mot API

Hej, en av mina API nycklar ger följande fel;

{"StatusCode":1007,"Message":"Too many requests per month"}

Tittar jag på statistiken för API-nyckeln så har antalet tillåtna anrop inte nåtts. Jag har gjort en förfrågan om uppgradering av nyckel, däremot osäker på om detta är grundfelet eller ej.

Önskar uppföljning av vad som kan tänkas vara fel.
Johan Berg

Kommentarer

  • Hej!

    Vi håller på och kollar vad det är exakt som leder till detta problem, men det verkar vara ett fel på SLs sida.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej Johan!

    Det verkar vara något med specifikt den nyckeln som gick fel, den har uppgraderats nu så att den fungerar igen.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej, tack för uppgradering. Äntligen tyst från larmet, det har inte hänt tidigare men hojta till om där finns något jag kan göra.

    Tack för snabbt svar!
    Johan Berg
  • Jag får också plötsligt det här felet. Enligt Trafiklabs sida har vi använt 99000 av 500000 anrop men får ändå 1007 som svar.
    Johan Carlberg
  • Nu fungerar det för oss igen.
    Johan Carlberg